Tilbud om befaring før oppstart av 2.byggetrinn for ny gang- og sykkelsti langs Villaveien på Stranda, Svolvær (SCh).

Den 30.03.20 la vi ut informasjon om det forestående 2.byggetrinn på kommunens hjemmeside. Vi varslet også beboerne på Stranda ved SMS-melding om dette (UMS). Nå tilbyr vi befaringer med beboere som ønsker dette i løpet av de kommende to ukene før anleggsstart.

Anleggsstart er stipulert til mandag 4 mai i uke 19.

Vi varsler herved beboerne langs Villaveien 14 til og med Villaveien 71 (Røde Kors Huset), samt berørte beboere i de kryssende veiene Åsveien og Einar Bergs vei.

De av de 38 beboerne i dette området som ønsker befaring i løpet av kommende uke 17 og 18, kan ta kontakt med oss enten ved å sende e-post til svein.christiansen@vagan.kommune.no, eller ved å ringe en av følgende tre personer:

Svein Christiansen             952 84 702

Markus Johnsen                 469 57 937

John Andre Vegge             992 96 127

Vi ønsker å tilby befaringer 3 dager i uken, alle dager mellom kl 10-11 som følger:

Mandag 20 april - Onsdag 22 april  - Fredag 24 april

Mandag 27 april - Onsdag 29 april  - Torsdag 30 april

Ønsker du befaring, så send en e-post til adressen ovenfor, eller ring et av de tre numrene, gi melding om hvilken av de 6 dagene som passer for deg, og oppgi din adresse.

VEL MØTT!

Teknisk Drift/VA i Vågan kommune