Stortings- og sametingsvalget 2021 - Når og hvor kan du stemme?

• Du kan forhåndsstemme fra tirsdag 10. august til og med fredag 10. september i hvilken som helst kommune.
  • I Vågan kommune kan du i perioden 10. august til og med fredag 10. september forhåndsstemme på Servicetorget.
    Åpningstid i forhåndsstemmeperioden:
    Mandag - fredag 08.00 -18.00 / tirsdager 09.00 - 18.00
  • På valgdagen må du stemme i kommunen du er folkeregistrert bosatt i per 30. juni 2021. Du kan stemme i hvilket som helst valglokale i kommunen.
  • Valglokaler i Vågan
  • Dersom du er i karantene skal du ikke stemme i ordinære valglokaler.
  • Dersom du er i isolasjon skal du stemme hjemmefra. Ta kontakt med kommunen for informasjon om hva som gjelder der du bor.
  • Er du syk eller ufør? Da kan du kontakte kommunen din frem til kl. 10 den 10. september om å forhåndsstemme hjemme.
  • Det er også mulig å stemme fra utlandet fra 1. juli og frem til og med 3. september.

Valgstyret i Vågan kommune